Molo Park: najlepsza rekomendacja to kolejne rezerwacje
Mieleński aparthotel Molo Park przeszedł na początku maja br. chrzest bojowy – przyjął pierwszych gości. Co więcej podczas długiego weekendu majowego zajęty był w stu procentach. Obsługę gości prowadzi w nim specjalnie powołana do tego celu spółka operatorska. To ona w imieniu właścicieli apartamentów zajmuje się wszystkim co potrzebne, by zapewnić turystom komfortowy i atrakcyjny pobyt. Próba wypadła znakomicie. Posypały się rezerwacje na terminy letnie. Już na początku czerwca 90 procent apartamentów na okres wakacyjny było zajęte.
Molo Park to obiekt szczególny z wielu powodów. Jest przede wszystkim pierwszym w Mielnie aparthotelem. Oznacza to, że poszczególne apartamenty mają swoich odrębnych właścicieli, ale całość funkcjonuje na podobieństwo klasycznego hotelu. Można więc w Molo Parku zatrzymać się choćby na jedną noc bez konieczności wykupowania dłuższego pobytu, zapewniony jest codzienny serwis porządkowy, działa całodobowa recepcja i ochrona.
Apartamenty w Molo Park zostały tak zaprojektowane, że składają się z dwóch części stanowiących dla siebie lustrzane odbicie. Tak więc w tym samym czasie można korzystać z obu albo tylko jednego pokoju typu studio. Wyjeżdżające wspólnie na wakacje dwie pary przyjaciół mogą liczyć na nocleg w identycznych warunkach z zachowaniem pełnego poczucia intymności.
Aparthotel Molo Park rozpoczął swoją działalność 1 maja br. Jak informuje Magdalena Ziętek, menedżer spółki operatorskiej, obłożenie aparthotelu było stuprocentowe: – Wynajęte zostały wszystkie dostępne apartamenty. Byliśmy niezwykle ciekawi opinii pierwszych gości. Okazały się one bardzo pozytywne. Goście odpoczywający u nas na początku maja, dokonali rezerwacji na wakacje, a to dla nas doskonała rekomendacja.
Obsługą Molo Parku zajmuje się nowo powołany operator, który rekrutację i szkolenie personelu przeprowadził w konsultacji z ekspertami Hotels Professionals. Firma ta ma ogromne doświadczenie, pracując od lat dla największych sieci hotelarskich świata. Pomagała ona również w projektowaniu wyposażenia i ustalaniu standardów obsługi w pierwszym mieleńskim aparthotelu. Jej specjaliści nadal wspierają operatora Molo Parku – zwłaszcza w zakresie metod promocji, systemu rezerwacji i sprzedaży miejsc.
Według relacji Magdaleny Ziętek pierwsi goście Molo Parku za jego największy wyróżnik uznali czwarte piętro, z którego rozpościera się imponujący widok na jezioro Jamno, otaczającą zieleń i panoramę Mielna. Na rozległym tarasie znajdują się leżaki oraz kosze plażowe, co sprawia że goście nie muszą w ogóle opuszczać apathotelu, by komfortowo odpoczywać. Na ostatnim piętrze znajduje się również strefa wellness z kameralnym basenem, sauną oraz bar, które dostępne są wyłącznie dla gości oraz właścicieli apartamentów.
Do dyspozycji wszystkich jest zaś kawiarnia ulokowana na parterze budynku. W jej karcie można znaleźć szeroki wybór piw kraftowych, koktajli oraz przekąsek, wśród nich kanapki, tortille oraz tosty. – Dla umilenia czasu przygotowaliśmy gry planszowe, nie tylko dla dzieci – dodaje Magdalena Ziętek. – Na naszych gości czekają także różnego rodzaju atrakcje, jak animacje, koncerty oraz wieczory tematyczne. W drugiej części roku skupimy się nie tylko na klientach indywidualnych, ale również aktywnie będziemy współpracować z touroperatorami z Niemiec, Czech oraz Słowacji. Już teraz rezerwowane są pierwsze terminy dla zorganizowanych grup w październiku, listopadzie i grudniu.
Do końca roku na czwartym piętrze gotowa będzie również sala konferencyjna, która pomieści do 100 osób. Wraz z jej uruchomieniem oferta Molo Parku poszerzy się o organizację szkoleń, eventów oraz imprez okolicznościowych.